آکویدک
پشتیبانی 09152020362

فهرست عناوین

چگونه با تعویض به موقع لوازم یدکی، عمر خودروی چینی را افزایش دهیم؟

برای افزایش عمر خودروهای چینی راهکار وجود دارد. با توجه به اینکه در سال‌ های اخیر فروش خودروهای چینی توانسته‌ اند در بازار جهانی رشد قابل توجهی را داشته باشند و به واسطه استقبال فراوانی ما در ایران از این خودروها به عمل آورده‌ ایم، بسیاری از مالکان خودروهای چینی به دنبال این هستند که عمر خودروی خود را افزایش دهند. در کنار تمام نکاتی که برای افزایش عمر خودروهای چینی و نگهداری از آن ها می‌ توانید در نظر داشته باشید، تعویض به موقع لوازم یدکی یکی از راهکارهای اصولی بوده که کمک می‌ کند تا بتوانید مدت زمان بیشتری از خودروی خود استفاده نمایید. خودروهای چینی علاوه بر اینکه دارای تکنولوژی‌ های پیشرفته و امکانات مناسب هستند، با قیمت عالی در اختیار خریداران قرار می‌ گیرند. با هدف افزایش عمر مفید خودروهای چینی و کمک به بهینه‌ سازی عملکرد آن ها،مثلا خرید لوازم یدکی اصل و وارداتی ام وی ام با کیفیت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. ما در مجله فروشگاه اینترنتی آکو یدک تلاش کرده‌ ایم که در این مطلب به شما کمک کنیم تا بتوانید با تعویض به موقع لوازم یدکی عمر خودروی چینی را افزایش دهید.

فونیکس اف ایکس با اکویدک

مزایای تعویض به موقع لوازم یدکی خودروهای چینی:

تعمیر قطعات یدکی خودروهای چینی و همچنین تعویض لوازم یدکی این خودروها امری بسیار مهم در حفظ و نگهداری آن ها است. بدون شک صاحبان خودروهای چینی باید تعویض به موقع لوازم یدکی و تعمیر این قطعات در صورت امکان را همواره به عنوان یکی از مهمترین موارد در نظر داشته باشند. با هدف نگهداری از خودروهای چینی و کمک به افزایش طول عمر آن ها لازم است که در خرید قطعات یدکی نهایت دقت را به خرج داده تا از قطعاتی استاندارد بر روی خودروی خود استفاده نمایید. تعویض به موقع لوازم یدکی علاوه بر اینکه سبب افزایش عمر خودروهای چینی می‌ شود، مزایای به مراتب بیشتری نیز می تواند در پی داشته باشد. از جمله مزایای تعویض به موقع قطعات یدکی خودروهای چینی می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • خدمات پس از فروش:

شرکت فروش و خدمات پس از فروش مدیران خودرو (سهامی خاص) درسال ۱۳۸۳، بمنظور ارائه خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی، تاسیس و با انجام اقدامات زیربنایی زمینه ارائه خدمات پس از فروش مناسب را در راستای چشم انداز و ماموریت های خود با محوریت خلق ارزش های برتر برای گروه مشتریان فراهم نموده است. در حال حاضر این شرکت ازطریق اعمال مدیریت در تامین قطعات یدکی اصلی و تاکید بر آموزش کارکنان و توسعه شبکه فراگیر نمایندگی های مجاز و ایجاد زیرساختهای لازم بمنظور ارتقاء کیفیت و بهبود مستمر در ارائه خدمات خودرویی، در راستای افزایش رضایت مشتریان گام برمی دارد.

  • ضمانت ایمنی خودرو:

یکی از مهمترین مزایایی که تعویض لوازم یدکی خودروهای چینی دارد، کمک به افزایش ضمانت ایمنی خودرو است. در واقع با توجه به اینکه یکی از مهم‌ ترین نگرانی‌ های مالکان خودروها، ایمنی آن ها به شمار می‌ رود، استفاده از قطعات با کیفیت می‌ تواند در تضمین این امر نقشی اساسی داشته باشد. آمارها نشان می‌ دهد که استفاده از قطعات یدکی بی‌ کیفیت و معیوب تا حد زیادی می‌ تواند خطر تصادف در جاده‌ ها را افزایش دهد. برخی از قطعات یدکی خودروهای چینی نقش بسزایی در حفظ ایمنی خودرو و سرنشینان ایفا می‌ کنند. پس از اتمام طول عمر برخی از لوازم خودروهای چینی لازم است که به سراغ خرید قطعه نو رفته تا اطمینان به دست آورید از عملکردی مناسب برخوردار است.

خدمات پس از فروش خودروهای چینی
  • صرفه‌ جویی در هزینه‌ ها:

صرفه جویی در هزینه‌ های بیشتر را می‌ توان یکی دیگر از مزایای تعویض قطعات یدکی خودروهای چینی نام برد. گاهی اوقات هنگام خرابی برخی از قطعات خودرو اگر برای تعویض آن به موقع اقدام نکنید، تاثیر منفی که یک قطعه خراب بر روی سایر قطعات می‌ گذارد سبب می‌ شود که نیاز پرداخت هزینه‌ های به مراتب بیشتری برای تعمیر و رفع مشکل داشته باشید. به عنوان مثال گاهی اوقات خرابی تسمه تایم خودروهای چینی می‌ تواند عملکرد موتور را با مشکلات زیادی مواجه کند.مثلا با خرید کمک فنر اصل و یا وارداتی درجه یک و تعویض آن از بروز آسیب‌ های بیشتر جلوگیری خواهید نمود. قطعات دیگری نیز هستند که لازم است به محض مشاهده خرابی برای تعویض آن ها اقدام نمایید. از قطعات بدنه گرفته تا سیستم تعلیق و جلوبندی خودرو در این دسته قرار می‌ گیرند.

صرفه جویی در هزینه
  • کمک به کارایی بهتر خودرو:

بررسی مزایای تعویض به موقع لوازم یدکی خودروهای چینی نشان می‌ دهد که با خرید قطعات اصلی و شرکتی می‌ توان کارایی خودرو را به میزان قابل توجهی بهبود داد. برخی از این قطعات اگر دچار خرابی شوند تاثیر منفی بر روی عملکرد کلی وسیله می‌ گذارند. تصور کنید قطعات جلوبندی خودروها دچار مشکل شود. در این شرایط هنگام رانندگی متوجه می‌ شوید که کارایی خودرو به طور کلی دچار مشکل شده و نمی‌ توان هنگام رانندگی احساس راحتی داشت. خرید قطعات اصلی جلوبندی خودروهای چینی و قرار دادن آن بر روی اتومبیل سبب می‌ شود کنترل بهتری بر روی وسیله نقلیه داشته و همچنین شتاب آن بهبود یابد. سعی کنید در خرید لوازم یدکی خودروهای چینی، مدل خودرو را در نظر گرفته و به سراغ خرید قطعات با کیفیت و اصل بروید.

قطعات یدکی اصلی

راهکارهای افزایش عمر خودروهای چینی:

تعویض لوازم یدکی خودروهای چینی با هدف افزایش طول عمر آن ها تنها یکی از راهکارهایی است که می‌ تواند در این بین به شما کمک کند. با این حال چند نکته جهت افزایش طول عمر خودروهای چینی وجود دارند که می‌ توانید با رعایت کردن آن ها به خواسته خود برسید.

تعمیر و تعویض به موقع قطعات، عامل اصلی افزایش عمر خودروهای چینی

بدون شک هنگامی که صحبت از روش‌ های افزایش طول عمر خودروهای چینی می‌ شود، در گام نخست باید به سراغ تعمیر و تعویض لوازم یدکی این خودروها برویم. با تعویض منظم قطعات یدکی و نگهداری اصولی از آن ها می‌ توانید بهره‌ وری خودرو را افزایش دهید. بررسی‌ های تکنیکی دوره‌ ای که تعمیرکار متخصص می‌ تواند آن را انجام دهد در این بین به افزایش طول عمر خودروی چینی کمک فراوان خواهد نمود. یک تعمیرکار متخصص بر اساس برنامه زمانبندی شده می‌ تواند به بررسی تجهیزات الکترونیکی خودروهای چینی، سیستم تعلیق، سیستم ترمز، روغن موتور و فیلترها پرداخته و با تشخیص مشکلات از خرابی‌ های احتمالی جلوگیری به عمل آورد.

مکانیک ماشین چینی

تعویض منظم روغن موتور را فراموش نکنید

بدون تردید یکی از مهم‌ ترین راهکارهای افزایش عمر خودروهای چینی، تعویض منظم روغن موتور آن است. با هدف عملکرد مناسب خودرو و حفظ طول عمر آن، انجام این کار می‌ تواند اهمیت بالایی داشته باشد. برای سلامت موتور و همچنین بهینه‌ سازی عملکرد آن، تعویض روغن موتور یکی از حیاتی‌ ترین کارهایی است که باید انجام دهید. رعایت تعداد کیلومتر و زمان تعویض روغن موتور یک اصل مهم جهت حفظ کیفیت و افزایش طول عمر اتومبیل به شمار می‌ رود. سعی کنید در خرید روغن موتور به سراغ بررسی کتابچه راهنما رفته تا بتوانید اطلاعات لازم را در خصوص بهترین روغن موتور برای خودروهای چینی به دست آورید. به عنوان مثال اگر در مناطق گرم زندگی می‌ کنید، استفاده از یک روغن موتور که دارای ویسکوزیته بالا است می‌ تواند انتخابی مناسب‌ تر باشد. یادآور می‌ شویم تعویض منظم روغن موتور موجب کاهش مصرف سوخت نیز می‌ شود. علاوه بر این با تعویض لوازم یدکی خودروهای چینی از خرابی بیشتر این قطعات می‌ شود.

تعویض روغن مرتب

مراقبت از تایر خودروهای چینی:

یکی از مهمترین اجزای خودروها، تایر یا لاستیک‌ های آن هستند. با توجه به اینکه لاستیک با سطح جاده تماس دارد، از جمله مهمترین قطعات در خودرو شناخته می‌ شود. مراقبت از لاستیک و تعویض به موقع آن ها می‌ تواند عملکرد خودرو را بهبود داده و به عنوان یک راهکار برای افزایش طول عمر خودروهای چینی آن را در نظر داشت. بررسی منظم فشار هوای قرار گرفته شده درون لاستیک، حفظ تعادل تایرها و همچنین رانندگی آرام از جمله مواردی هستند که در این زمینه اهمیت بالایی دارند. یادآور می‌ شویم که نظارت بر وضعیت لاستیک خودرو در فصل‌ های زمستان و تابستان دارای تفاوت‌ هایی است.

لاستیک کومهو

حفظ ظاهر خودروی چینی:

شاید تصور کنید که ظاهر خودروی چینی نقش زیادی در طول عمر آن ها نداشته باشد. این طرز فکر کاملا اشتباه است. با نگهداری اصولی از خودرو و حفظ ظاهر آن می‌ توانید از افت کیفیت بدنه جلوگیری نمایید. محافظت از پنجره و شیشه، شستشوی منظم خودرو با استفاده از شوینده‌ های مناسب، مراقبت از لاستیک‌ ها، حفظ تمیزی داخلی و همچنین تعویض مواد زیان آور از جمله مواردی هستند که به عنوان کارهای ظاهری در خودروهای چینی می‌ توانند به افزایش طول عمر آن ها کمک کنند. در این میان خرید لوازم یدکی بدنه اصل و وارداتی خودروهای چینی نیز اهمیت زیادی دارد. اگر لوازم یدکی بدنه خودروهای چینی دچار ایراد شوند، برای حفظ کیفیت ظاهری اتومبیل حتما به سراغ خرید قطعات با کیفیت و اورجینال بروید. نصب قطعه شرکتی یا قطعات وارداتی درجه یک بر روی بدنه خودروهای چینی سبب می‌ شود که ظاهر خود را به مانند خودروی صفر بتوانند حفظ کنند.

انتخاب و خرید لوازم یدکی مطمئن از فروشنده‌ های معتبر:

همان اندازه که تعویض قطعات یدکی خودروهای چینی در افزایش طول عمر آن ها نقش بسزایی ایفا می‌ کند، خرید لوازم یدکی مطمئن و درجه یک نیز می‌ تواند اهمیت بالایی داشته باشد. به محض مشاهده خرابی قطعات خودروهای چینی سعی کنید به سراغ خرید لوازم یدکی اصلی بروید. لوازم یدکی اصلی توسط شرکت‌ های تولید کننده کاملا منطبق با استانداردهای خودرو و مشخصات فنی تولید می‌ شوند. در عین حال با خرید لوازم یدکی وارداتی درجه یک و نصب آن بر روی خودرو نیز می‌ توان برای افزایش طول عمر خودروهای چینی اقدام نمود. دریافت مشاوره از فروشنده معتبر و خرید از منابعی که نسبت به کیفیت کار آن ها اطمینان دارید اهمیت بالایی دارد. در این میان اگر قصد خرید آنلاین لوازم یدکی خودروهای چینی را دارید نیز نسبت به اعتبار فروشنده اطمینان به دست آورید. خرید از مراکز فروش تایید شده و معتبر به صورت آنلاین این اطمینان را می‌ دهد که قطعه‌ ای اصل و با کیفیت بر روی خودروی خود نصب کرده‌ اید.

فروشگاه لوازم یدکی اکویدک مشهد

عدم قرار دادن بار اضافی بر روی خودرو:

یکی دیگر از راهکارهای افزایش طول عمر خودروهای چینی، عدم قرار دادن بار اضافی بر روی اتومبیل است. مصرف سوخت هنگامی که وزن اضافی توسط خودرو حمل می‌ شود به میزان قابل توجهی افزایش می‌ یابد. علاوه بر این خودروهایی که بار اضافی حمل می‌ کنند با استهلاک در قطعات مختلف مواجه خواهند شد. سازندگان خودروها امروزه تمام تلاش خود را به کار می‌ گیرند که وزن اتومبیل را کاهش داده تا بتوانند علاوه بر جلوگیری از مصرف سوخت از بروز آلاینده‌ های زیست محیطی نیز پیشگیری به عمل آورند. سعی کنید تا حد لازم از حمله وسایل اضافه با خودروهای چینی جلوگیری نمایید.

لوازم یدکی خودروهای چینی چند دسته هستند:

هنگامی که صحبت از لوازم یدکی خودروهای چینی می‌ شود، می‌ توانیم آن ها را در چند دسته قرار دهیم. برخی از قطعات یدکی خودروهای چینی به صورت مستقیم در کارایی اتومبیل تاثیرگذار هستند. به راحتی می توان با تعویض لوازم یدکی طول عمر خودروهای چینی را افزایش داد.

  • قطعات موتوری

یکی از مهمترین دسته‌ بندی‌ های خودروهای چینی که می‌ توانند در حرکت اتومبیل نقشی موثر داشته باشند، قطعات موتوری هستند. سیستم موتور خودروهای چینی پیچیده بوده و لازم است که در خرید لوازم یدکی برای آن ها نهایت دقت را داشت. فیلتر سوخت، فیلترها، شمع، پمپ، دینام، سرسیلندر و تسمه‌ ها در کنار روغن موتور، میل لنگ و میل سوپاپ را می‌ توان از جمله مهمترین قطعات موتوری خودروهای چینی نام برد.

  • سیستم برق

سیستم برق خودروی چینی را می‌ توان در کنار سیستم موتوری از جمله مهمترین بخش‌ ها در خودروها دانست. باتری، کانکتورها، سیم کشی چراغ‌ ها و انواع تجهیزات برقی در این دسته قرار می‌ گیرند.

  • سیستم ترمز

یکی از مهمترین سیستم‌ ها برای ایمنی خودرو و سرنشینان، سیستم ترمز اتومبیل چینی به شمار می‌ رود. پس از مدتی نیاز تعویض قطعات سیستم ترمز اتومبیل احساس می‌ شود. لوازم یدکی بسیار مهمی در سیستم ترمز وجود دارند که نقش بسزایی در حفظ ایمنی ایفا می‌ کنند. از لنت ترمز گرفته تا استپ ترمز، پدال ترمز و بوستر ترمز مانند در این دسته قرار می گیرند.

  • سیستم تعلیق خودروهای چینی

برای حفظ ایمنی راننده و سرنشینان، سیستم تعلیق خودرو را می‌ توان یکی از مهمترین بخش‌ ها نام برد. قطعاتی که در این دسته قرار می‌ گیرند وظیفه دارند که از انتقال لرزش‌ های ناشی از خودرو به بدنه و سرنشینان جلوگیری نمایند. فنر، کمک فنر، لاستیک، میل موج‌ گیر، بوش طبق، گردگیر، جعبه فرمان، بوش و همچنین سیبک را می‌ توان از جمله قطعات مهم در سیستم تعلیق خودروهای چینی عنوان کرد.

  • قطعات یدکی بدنه خودروهای چینی

یکی دیگر از دسته‌ بندی‌ هایی که برای قطعات یدکی خودروهای چینی در نظر گرفته می‌ شود، بدنه اتومبیل است. قطعاتی مانند قفل درب موتور، آینه، جلو پنجره، سپر، درب موتور (کاپوت)، شلگیر، گلگیر، ایربگ و چراغ‌ های خودرو را می‌ توان از جمله قطعات یدکی مهم در بدنه نام برد.

آریزو 8

چرا باید لوازم یدکی خودروهای چینی را تعویض کرد؟

تعویض به موقع لوازم یدکی برای افزایش طول عمر خودروهای چینی همواره مورد تاکید قرار می‌ گیرد. در عین حال موارد دیگری نیز هستند که سبب می‌ شوند پس از مدتی نیاز به تعمیر یا تعویض قطعات یدکی خودروهای چینی را احساس کنیم.

  1. تعویض لوازم یدکی خودروهای چینی در زمان مناسب سبب افزایش طول عمر اتومبیل می‌ شود.
  2. با تعویض به موقع روغن موتور و فیلتر می‌ توان به بهینه سازی عملکرد اتومبیل کمک کرد.
  3. تغییر به موقع لنت ترمز سبب افزایش عملکرد این بخش و همچنین سبب بالا بردن ایمنی راننده خواهد شد.
  4. تعویض به موقع تسمه خودروی چینی از خرابی موتور جلوگیری می‌ کند.
  5. تعویض لوازم یدکی خودروهای چینی سبب جلوگیری از پرداخت هزینه‌ های بیشتر می‌ شود.
  6. با تعویض قطعات یدکی خودروهای چینی از خطر تصادف می‌ توان جلوگیری کرد.
  7. تعمیر و تعویض لوازم یدکی خودرو چینی سبب رانندگی با رفاه و ایمنی بیشتر خواهد شد.
  8. انجام این کار راندمان سوخت را بهبود داده و سبب بهبود کارایی اتومبیل می‌ شود.
  9. تعمیر یا تعویض لوازم یدکی خودروهای چینی بر افزایش ارزش اتومبیل را نباید نادیده گرفت.

تعویض لوازم یدکی خودروهای چینی بهتر است یا تعمیر آن ها؟

به احتمال فراوان به عنوان یکی از مالکان خودروهای چینی هنگامی که قطعات اتومبیل دچار ایراد می‌ شوند بین تعمیر یا تعویض قطعه مردد می‌ شوید. برای پاسخ به این سوال باید از جنبه‌ های مختلف مشکل به وجود آمده را بررسی کرد. گاهی اوقات تعمیر قطعه می‌ تواند ایراد به وجود آمده را برطرف کرده و از آسیب رساندن به قطعات دیگر جلوگیری به عمل آورد. در عین حال بارها مشاهده شده که با تعمیر لوازم یدکی خودروهای چینی مشکل همچنان پابرجا بوده و نیاز به خرید قطعه نو احساس می‌ شود.

شاید تعمیر لوازم یدکی خودروهای چینی هزینه‌ های کمتری برای شما در پی داشته باشد. با این حال باید بدانید که گاهی اوقات تعمیر لوازم یدکی خودروهای چینی تنها به صورت موقت می‌ تواند موجب رفع آسیب به وجود آمده شود.

خرید لوازم یدکی اصل و شرکتی و تعویض قطعات یدکی خودروهای چینی به شما اطمینان می‌ دهد که عملکرد اتومبیل را می‌ توانید بهبود دهید.

اهمیت خرید لوازم یدکی اصلی و اورجینال خودروهای چینی:

خرید قطعات یدکی اصلی و وارداتی خودروهای چینی و نصب آن بر روی اتومبیل اهمیت بسیار زیادی دارد. با نصب قطعات یدکی اصل و شرکتی از خرابی مجدد آن ها جلوگیری خواهید کرد. قطعات یدکی که توسط تولید کنندگان معتبر تولید می‌ شوند با کیفیت بسیار بالا می‌ توانند سازگاری کاملی با اتومبیل داشته باشند. یک فروشنده معتبر می‌ تواند ضمانت قطعات را ارائه داده و به شما اطمینان دهد که قطعاتی اصل و با بالاترین کیفیت بر روی خودروی خود نصب می‌ کنید. یادآور می‌ شویم برخی از قطعات یدکی فیک و بی‌ کیفیت با خودروی چینی سازگاری نداشته و ممکن است مشکلات زیادی به بار بیاورند.

خرید لوازم یدکی اصلی و وارداتی درجه یک و نصب آن بر روی خودروی چینی سبب افزایش کیفیت و دوام قطعه شده و می‌ تواند ارزش خودرو را حفظ کند. با خرید از فروشنده معتبر، گارانتی و خدمات پس از فروش نیز دریافت خواهید کرد.

افزایش عمر خودروی چینی

سخن پایانی

تعویض لوازم یدکی، طول عمر خودروهای چینی را می‌ تواند تا حد زیادی افزایش دهد. این روزها انواع لوازم یدکی خودروهای چینی توسط فروشنده‌ های مختلف در بازار عرضه می‌ شوند. نگهداری اصولی از خودرو و تعویض به موقع قطعات آن ها علاوه بر اینکه می‌ تواند طول عمر اتومبیل را افزایش دهد، کارایی آن ها را نیز بهبود خواهد داد. با خرید لوازم یدکی خودروهای چینی و نصب اصولی آن ها از خرابی‌ های احتمالی قطعات دیگر در آینده نیز جلوگیری خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست عناوین

موضوعات

به فروشگاه آکویدک وارد شوید

قطعات یدکی