آکویدک
پشتیبانی 09152020362

فهرست عناوین

نگاهی به بازار قطعات یدکی خودروهای چینی در ایران

بازار قطعات یدکی خودروهای چینی به واسطه استقبال بسیار بالایی که از این خودروها در کشور ما شده است، رونق فراوانی دارد. در عین حال چالش‌ های زیادی نیز گاهی اوقات برای خرید لوازم یدکی خودروهای چینی پیش و روی مالکان این خودروها قرار می‌ گیرد. کمبود لوازم یدکی خودروهای چینی یکی از بزرگترین مشکلات افرادی است که به دنبال خرید این قطعات برای خودروهای خود هستند. دلایل مختلفی وجود دارند که سبب شده‌ اند با مشکلات کمبود و گرانی قطعات یدکی خودروهای چینی مواجه شویم. با این حال برخی از مراکز فروش قطعات یدکی خودروهای چینی تلاش کرده‌ اند که پاسخگوی نیازهای شما باشند.

بازار قطعات یدکی خودروهای چینی در ایران

لوازم یدکی خودروهای چینی در درجه‌ های کیفی مختلف به بازار کشور ما عرضه می‌ شوند. واردات مستقیم قطعات یدکی خودروهای چینی و واردات غیر مستقیم این لوازم هر کدام دارای مزایا و معایب مخصوص به خود است.

https://acoyadak.com

دلایل رونق بازار قطعات یدکی خودروهای چینی در ایران:

استقبال برای خرید لوازم یدکی خودروهای چینی در ایران به شدت بالا رفته است. دلیل این امر فروش بسیار بالای خودروهای چینی در بازار کشور ما به شمار می‌ رود. خودروهایی که توسط برندهای چینی مانند لیفان، چانگان، ام وی ام، جک، جیلی و برلیانس در کشور ما عرضه می‌ شوند نسبت به خودروهای لوکس وارداتی دارای قیمت بسیار مناسب‌ تر هستند. علاوه بر این قیمت پایین خودروهای چینی سبب نشده است که برندهای تولید کننده از طراحی مدرن آن ها چشم پوشی کنند. این خودروها دارای امکانات فراوانی هستند و حتی در برخی زمینه‌ ها می‌ توانند به رقابت با خودروهای لوکس و گران قیمت برندهای معتبر جهان بپردازند. شرایطی که سبب شده است فروش خودروهای چینی در بازار کشور ما به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

نمایندگی قطعات عظام مشهد

هرچند بازار قطعات یدکی خودروهای فونیکس و دیگر برندهای چینی در کشور ما رونق زیادی داشته و مجموعه‌ هایی که در زمینه فروش این لوازم فعالیت خود را انجام می‌ دهند روز به روز در حال افزایش هستند ولی تهیه لوازم یدکی اورجینال و وارداتی درجه یک یکی از دغدغه‌ های مالکان این خودروها محسوب می‌ شود. این قطعات باید با کیفیت مناسب بوده و با قیمت قابل قبول در اختیار آن ها قرار گیرد.

بررسی بازار لوازم یدکی ماشین‌های چینی:

بازار قطعات یدکی خودروهای چینی در کشور ما بسیار پویا شده است. در این بازار می‌ توان برای انواع خودروهای چینی، قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز را خریداری کرد. در عین حال بد نیست بدانیده که این بازار دارای دو بخش داخلی و خارجی بوده که شرایط را برای خرید قطعه اورجینال وارداتی درجه یک دشوار کرده است. برخی از این قطعات در فروشگاه‌ های مختلف و نمایندگی‌ های فروش لوازم یدکی خودروهای چینی عرضه می‌ شوند. در طرف مقابل مجموعه‌ هایی نیز هستند که به عنوان وارد کننده لوازم یدکی خودروهای چینی و توزیع کننده آن ها تلاش کرده‌ اند که انواع قطعات یدکی را به صورت مستقیم از چین وارد کرده و در اختیار مصرف کننده بگذارند. تنوع بالای بازار قطعات یدکی خودروهای چینی در ایران شرایط را به وجود آورده تا بتوانید با بررسی انواع لوازم بهترین گزینه را برای خودروی خود انتخاب کنید.

بازار لوازم یدکی ماشین چینی

برای هر نوع مدل خودروی چینی که در اختیار دارید، لوازم یدکی در دسترس قرار گرفته است. انواع قطعات یدکی بدنه خودروهای چینی، قطعات یدکی جلوبندی خودروهای چینی و لوازم یدکی موتوری خودروهای چینی را می‌ توان خریداری کرد. تمام این موارد نشان می دهد که خرید از فروشنده ای معتبر اهمیت بالایی دارد. متاسفانه برخی از مراکز فروش لوازم یدکی خودروهای چینی قطعات مشابه یا تقلبی را به جای قطعات یدکی اصلی و درجه یک به دست مصرف کننده می‌ رسانند. لوازم یدکی اصلی جیلی و دیگر برندهای چینی دارای کیفیت به مراتب بالاتری نسبت به مشابه و تقلبی هستند. در عین حال باید بدانید که قیمت لوازم یدکی اصلی و وارداتی خودروهای چینی از قطعات تقلبی و درجه چند نیز بیشتر است.

برخی از لوازم یدکی خودروهای چینی در کشور ما کشورهای دیگر مانند تایوان و ترکیه وارد می‌ شوند. این قطعات مشابه قطعات اصلی و شرکتی بوده و با کیفیت نسبتا مناسب و قیمت قابل قبول در اختیار مصرف کننده قرار می‌ گیرند. در عین حال لوازم یدکی تقلبی خودروهای چینی نیز در بازار وجود دارند که از بازارهای غیر رسمی وارد کشور می‌ شوند.

واردات قطعات خودروهای چینی

چالش‌ های بازار قطعات یدکی خودروهای چینی در ایران:

بازار لوازم یدکی خودروهای چینی در ایران همان اندازه که رونق بسیار بالایی گرفته است گاهی اوقات چالش‌ های زیادی را پیش روی خود می‌ بیند. چالش کمبود لوازم یدکی خودروهای چینی یکی از مهم‌ ترین مواردی است که مالکان این خودروها را دچار نگرانی می‌ کند. گاها مشاهده شده است که یک خریدار برای خرید لوازم یدکی ام وی ام و دیگر خودروهای چینی چندین روز منتظر مانده است. مشکلات ارزی که پیش و روی وارد کنندگان لوازم یدکی خودروهای چینی قرار گرفته است، نابسامانی زیادی در بازار به وجود می‌ آورد. علاوه بر اینکه مشکلات تحریمی سد راه وارد کنندگان لوازم یدکی خودروهای چینی شده است، متاسفانه در کشور سوء مدیریت نیز وجود داشته که این مشکلات را می‌ تواند دوچندان کند.

بخش زیادی از مشکلات کمبود قطعات یدکی خودروهای چینی به قسمت موتوری برمی‌گردد. تامین قطعات یدکی مهم مانند گیربکس در کنار قطعات یدکی بدنه خودروهای چینی گاهی اوقات بسیار دشوار است. کمبود قطعه از یک طرف و قیمت بالای لوازم یدکی از طرف دیگر موجب شده که علاوه بر خریدار و مصرف کننده، وارد کننده چالش‌ های زیادی را پیش روی خود بیند.

 کمبود قطعات یدکی خودروهای چینی

دلیل گرانی لوازم یدکی خودروهای چینی چیست؟

کمبود و گرانی قطعات یدکی خودروهای چینی در بازار ایران دلایل مختلفی دارد. از سودجویی شرکت‌ های مونتاژ خودروهای چینی گرفته تا احتکار برخی از فروشنده‌ ها به دلیل کمبود لوازم یدکی اصلی را می‌ توان از جمله مهمترین دلایل کمبود و گرانی قطعات یدکی خودروهای چینی عنوان کرد. بهتر است که یک مدیریت صحیح برای تامین لوازم یدکی خودروهای چینی در بازار کشور ما به کار گرفته شود.

اگر بخواهیم مهمترین دلایل کمبود لوازم یدکی خودروهای چینی و افزایش قیمت آن ها را بیان کنیم، به موارد دیگری مانند اولویت پرداخت ارز اشاره خواهیم نمود. برای تامین قطعات یدکی خودروهای چینی در بازار، ارز کافی را اختصاص دهند. با این حال سیاست‌ های کلی بانک مرکزی سبب شده است که واردات قطعات یدکی خودروهای چینی در اولویت قرار نگیرد. مهمترین دلایل کمبود و گرانی قطعات یدکی خودروهای چینی موارد زیر هستند.

  • سودجویی شرکت‌ های مونتاژ خودروهای چینی
  • افزایش ورود قطعات یدکی خودروهای چینی با قیمت بسیار بالا
  • سیاست‌ های سودجویانه شرکت‌ های چینی
  • خود تحریمی‌ های داخلی
  • اولویت پرداخت ارز به کالاهای دیگر
  • احتکار لوازم یدکی اصلی
  • افزایش تعرفه واردات قطعات خودروهای چینی
  • ناکارآمدی سیستم شناسه کالا و کد رهگیری
  • قیمت بالای ارز برای وارد کننده

تاثیر گرانی لوازم یدکی خودروهای چینی بر مصرف کننده:

هر اندازه قیمت قطعات یدکی ماشین های چینی بالاتر رود، تاثیر نهایی آن را می‌ توانیم بیشتر بر روی مصرف کننده مشاهده نماییم. یک مصرف کننده در زمان کمبود و گرانی لوازم یدکی خودروهای چینی با مشکلات زیادی مواجه می‌ شود. بدون تردید اگر بازار قطعات یدکی خودروهای چینی در ایران با چالش‌ های کمبود و گرانی مواجه شود، مصرف کننده از خرید این نوع خودروها پشیمان خواهد شد. با وجود اینکه قیمت خودروهای چینی مناسب بوده و بسیاری از افراد از قیمت و امکانات آن ها رضایت دارند ولی عدم تامین لوازم یدکی خودروهای چینی می‌ تواند یکی از دغدغه‌ های افرادی باشد که به دنبال خرید این خودروها هستند.

علیرغم اینکه کیفیت خودروهای چینی نسبت به خودروهای ژاپنی، آلمانی و محصولات برندهای معتبر کمتر است ولی عدم تامین لوازم یدکی برای آن ها و دسترسی نداشتن به قطعات یدکی می‌ تواند استهلاک خودروها را افزایش داده و طول آن ها را به میزان قابل توجهی کمتر کند. استفاده از قطعات یدکی بی‌ کیفیت و تقلبی بر روی خودروهای چینی موجب می‌ شود که سایر بخش‌ های اتومبیل نیز با آسیب مواجه شوند.

خرید قطعات یدکی جک

https://acoyadak.com/brand/3-%D8%AC%DA%A9

عرضه و تقاضا ماشین چینی

نحوه واردات لوازم یدکی خودروهای چینی:

این روزها واردات قطعات یدکی خودروهای چینی به دو شکل انجام می‌ گیرد. برخی از وارد کنندگان به صورت مستقیم با تولید کننده در ارتباط بوده و سفارش خود را می‌ توانند ثبت کنند. این شکل از واردات سبب می‌ شود که فروشنده به صورت مستقیم قطعات را تامین کرده و با قیمت مناسب در اختیار مصرف کننده بگذارد.

واردات غیر مستقیم یک روش دیگر بوده که برخی از مراکز فروش لوازم یدکی خودروهای چینی از این طریق قطعات مورد نیاز خود را تامین می‌ کنند. در این روش فروشنده از شرکت‌ های بازرگانی و حمل و نقل کمک گرفته تا بتواند لوازم مورد نیاز را وارد نماید.

چند نکته برای خرید آنلاین لوازم یدکی خودروهای چینی:

مزایای خرید آنلاین قطعات یدکی خودروهای چینی سبب شده‌ اند که بسیاری از افراد برای تامین قلعه مورد نظر به سراغ این روش بروند. گاهی اوقات در شهر محل زندگی خود با کمبود قطعه در بازار لوازم یدکی خودروهای چینی مواجه می‌ شوید. به واسطه گسترش ارائه خدمات بر بستر اینترنت، امروزه در هر نقطه‌ ای از کشور بدون نگرانی می‌ توانید خرید کالای مورد نظر را انجام دهید. تجربه خرید اینترنتی تجربه ای خوشایند بوده و حتی گاهی اوقات از خرید حضوری می‌ تواند مطمئن‌ تر باشد. قبل از خرید اینترنتی لوازم یدکی خودروهای چینی باید نسبت به اعتبار فروشنده اطمینان به دست آورید. خرید قطعات یدکی خودروهای چینی به صورت آنلاین با بهترین قیمت را می‌ توانید از فروشگاه آکو یدک مشهد انجام دهید. تمام قطعات یدکی بدنه، قطعات یدکی جلوبندی و لوازم یدکی سیستم تعلیق خودروهای چینی را ما با تنوع بالا در دسترس شما قرار داده‌ ایم.

شناخت بهترین فروشنده در بازار قطعات یدکی خودروهای چینی:

امروزه مراکز فروش قطعات یدکی خودروهای چینی در ایران به میزان قابل توجهی افزایش یافته‌ اند. استقبال زیادی که از این خودروها در کشور ما وجود دارد، سبب شده که با رونق بازار خرید قطعات یدکی خودروهای چینی مواجه شویم. برای شناخت بهترین فروشگاه قطعات یدکی چری و دیگر خودروهای چینی چند ویژگی را در نظر داشته باشید.

یکی از مهمترین موارد، امکان خرید حضوری و غیرحضوری از فروشگاه‌ هایی است که خدمات خود را در این دو بستر ارائه می‌ دهند. خرید از این فروشگاه ها می‌ تواند مطمئن‌ تر باشد.

امکان خرید عمده و خرید جزئی یکی دیگر از مهمترین مواردی است که مصرف کننده به آن نیاز دارد.

نکته مهم دیگری که برای شناخت بزرگترین تامین کننده لوازم یدکی خودروهای چینی می‌ تواند اهمیت داشته باشد، امکان بازگشت کالا در صورت عدم تطابق با خودرو و یا داشتن مشکل است. به هر دلیلی کالای خریداری شده دارای مشکل باشد، فروشنده موظف است که کالا را تحویل گرفته و قطعه‌ ای سالم را مجددا در اختیار مصرف کننده بگذارد.

پشتیبانی حرفه‌ ای، ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش در کنار مشاوره برای خرید لوازم یدکی خودروهای چینی از دیگر مواردی هستند که می‌ توانند بهترین فروشنده را به ما نشان دهند.

سخن پایانی

بازار قطعات یدکی خودروهای چینی به حدی گسترده است که امروزه پس از خودروهای داخلی بیشترین استقبال را به خود می‌ بیند. فروش لوازم یدکی خودروهای چینی توسط فروشگاه‌ های سطح شهر و فروشگاه‌ های اینترنتی این شرایط را به وجود آورده تا بتوانید دسترسی آسان‌ تری به قطعات مورد نیاز داشته باشید. فروشگاه آکو یدک مشهد، بزرگترین تامین کننده قطعات یدکی خودروهای چینی در مشهد علاوه بر امکان خرید حضوری، خرید آنلاین را نیز در دسترس شما قرار داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید قطعات یدکی خودروهای چینی می‌ توانید با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس بگیرید.

برای بازدید شرایط فروش خودروهای مدیران خودرو کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست عناوین

موضوعات

به فروشگاه آکویدک وارد شوید

قطعات یدکی