آکویدک
پشتیبانی 09152020362

فهرست عناوین

بهترین خودروهای چینی تا یک میلیارد تومان در بازار کدامند؟

هنگامی که صحبت از خرید بهترین خودروهای چینی تا یک میلیارد تومان می‌ شود، توصیه‌ های ضد و نقیض و حرف‌ های زیادی برای خرید یا عدم خرید آن ها به گوش می‌ شنوید. این امر سبب شده است تا خریداران خودروهای چینی برای انتخاب گزینه مورد نظر بر سر دوراهی قرار گیرند. یکی از مهم‌ ترین سوالاتی که برای خریداران به وجود می‌ آید این است که خودروی چینی بخریم یا ایرانی؟

برای پاسخ به این سوال لازم است که از نقطه نظرهای مختلف به مقایسه خودروهای چینی و ایرانی بپردازیم. اگر خودروهای چینی موجود در بازار ایران را با خودروهای تولید داخل مقایسه کنیم، از جنبه‌ های مختلف به تفاوت‌ های آن ها برخورد خواهیم کرد. به عنوان مثال هزینه نگهداری خودروهای چینی نسبت به خودروهای ایرانی بیشتر است. علاوه بر این قیمت لوازم یدکی خودروهای چینی نیز نسبت به خودروهای ایرانی بیشتر است و این دلیل می‌ تواند شما را به سمت خرید خودروهای ایرانی هدایت کند. در طرف دیگر طراحی و ساخت خودروهای چینی به گونه‌ ای صورت می‌ گیرد که می‌ توانند به رقابت با خودروهای برندهای معتبر جهان بپردازند.

مقایسه خودرو ایرانی و چینی

چرا خودروی چینی بخریم؟

یکی دیگر از سوالاتی که ممکن است هنگام خرید خودروهای چینی به ذهن شما برسد این بوده که اصلا چرا باید خودروی چینی را خریداری کنید؟ از همان روزهای اول که خودروهای چینی وارد بازار ایران شدند، به واسطه مشخصات فنی قوی و طراحی جذابی که داشتند مورد توجه قرار گرفتند. علاوه بر طراحی زیبا و مشخصات فنی عالی خودروهای چینی، قیمت اقتصادی و ارزان آن ها سبب شده که بتوانند نگاه‌ ها را به خود جلب کنند. پس از آنکه در اواخر دهه ۸۰ شمسی خودروهای چینی آرام آرام روانه بازار کشور ایران شدند، رفته رفته توانستند بازار کار را در دست گیرند. برندهای چینی معمولا تلاش می‌ کنند که پشتیبانی عالی از خودروهای خود داشته باشند. تنوع خودروهای چینی در بازار کشور ما نیز بالا بوده و بر اساس بودجه ای که در اختیار دارید، می‌ توانید به سراغ خرید بهترین گزینه بروید.

بهترین خودروهای چینی تا یک میلیارد تومان

معرفی بهترین خودروهای چینی تا یک میلیارد تومان:

همانگونه که عنوان کردیم دلایل مختلفی وجود دارند که خرید بهترین خودروهای چینی تا یک میلیارد تومان را می‌ توانند توجیه کنند. انواع خودروهای ارائه شده توسط برندهای چینی مانند چانگان، ام وی ام، چری، جک و لیفان با کیفیت فوق العاده در دسترس شما قرار گرفته‌ اند. ما گزینه‌ های زیر را بهترین خودروهای چینی تا یک میلیارد تومان در بازار ایران می‌ دانیم.

مشخصات و معرفی خودروی ام وی ام X22 Pro:

بدون تردید یکی از بهترین خودروهای چینی تا یک میلیارد تومان در بازار ایران، خودروی ام وی ام X22 Pro است. هم اکنون مدل ۱۴۰۲ از این خودرو را می‌ توانید با قیمت حدود یک میلیارد تومان خریداری کنید. این خودرو که در حدود ۲ سال قبل رونمایی شده است، با طراحی کاربرپسند و امکانات قابل قبول در اختیار مصرف کننده قرار می‌ گیرد. تغییرات ظاهری جدیدی که طراح برای این خودرو نسبت به X22 در نظر گرفته است، سبب شده که یک مینی کراس اور بروزرسانی شده در اختیار شما قرار داده شود. امکانات رفاهی مدرن موجود در ام وی ام X22 Pro نیز به شما کمک می‌ کنند تا رانندگی را با لذت به مراتب بیشتر بتوانید تجربه نمایید.

ام وی ام X22 Pro

یک موتور ۹۹۷ سی سی بر روی این خودرو قرار گرفته است. خودروی ام وی ام X22 Pro دارای ۳ سیلندر بوده و با حداکثر گشتاور ۱۵۰ نیوتن متری می‌ تواند عملکردی راضی کننده داشته باشد. نسل جدید گیربکس ۹ سرعته CVT که بر روی ام وی ام X22 Pro قرار گرفته است، به شما کمک می‌ کند تا بسیار نرم بتوانید تعویض دنده را انجام دهید. خودروی ام وی ام X22 Pro مجهز به جدیدترین سیستم‌ ها شده است. به عنوان مثال بهره‌ مندی از سیستم کنترل پایداری می‌ تواند یک خبر عالی برای خریداران ام وی ام X22 Pro باشد از جمله ویژگی‌ های دیگر ام وی ام X22 Pro می توان به بهره‌ مندی از سیستم Auto Hold جهت جلوگیری از فرسوده شدن موتور خودرو، احساس راحتی بیشتر و صرفه‌ جویی در مصرف سوخت اشاره نمود. این خودرو مجهز به فرمان برقی و سیستم کنترل فشار باد لاستیک نیز است. اگر از علاقه مندان به خرید خودروهای دارای سانروف هستید و قصد داری به بررسی بهترین خودروهای چینی تا ۱ میلیارد تومان بپردازید، توصیه ما به شما معرفی ام وی ام X22 Pro است. برای دریافت قیمت و مشاوره لوازم یدکی ام وی ام ایکس ۲۲ پرو به آکویدک مراجعه کنید.

مشخصات + معرفی خودروی ام وی ام X33 Cross:

با بررسی بهترین خودروهای چینی تا یک میلیارد تومان در بازار به خودروی ام وی ام X33 Cross نیز برخورد می‌ کنیم. مدل دنده‌ ای این خودرو می‌ تواند قیمتی کمتر از یک میلیارد تومان داشته باشد. از جمله ویژگی‌ هایی که سبب شده است ما خودروی ام وی ام X33 Cross را در لیست بهترین خودروهای چینی تا یک میلیارد تومان قرار دهیم، طراحی جذاب آن به شمار می‌ رود. یک موتور ۱۰۰۰ سی سی توربو بر روی خودروی ام وی ام X33 Cross قرار دارد. از جمله ویژگی‌ های دیگر ام وی ام X33 Cross می‌ توان به طراحی بی‌ نظیر آن اشاره نمود. یکی از نقاط عطف این کراس اور مدرن، طراحی بی‌ نظیر داخل آن است. طراح تلاش کرده برای قسمت کابین به سراغ الهام گرفتن از پوست اژدها برود. علاوه بر این یک مانیتور تمام لمس هوشمند بر روی MVM X33 Cross قرار دارد. مجهز شدن به گرمکن‌ های صندلی جلو و بهره‌ مندی از فناوری شارژر بی سیم سبب می‌ شوند تا لذت رانندگی در یک خودروی لوکس را بتوانید تجربه کنید.

ام وی ام X33 Cross

فرمان برقی دی کات یکی دیگر از ویژگی‌ های طراحی و ساخت این خودرو است. ام وی ام X33 Cross را می‌ توان از جمله ایمن‌ ترین خودروهای چینی در بازار ایران نام برد. علاوه بر اینکه دو کیسه هوا در قسمت جلو برای راننده و سرنشین قرار دارند، برای قسمت‌ های جانبی نیز دو کیسه هوا در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی‌ ها و امکانات ایمنی ام وی ام X33 Cross می‌ توان به بهره‌ مندی از فناوری کنترل سرعت رانندگی در سرازیری اشاره نمود. سیستم جلوگیری از لغزش خودرو نیز بر روی این خودرو مشاهده می‌ شود. یادآور می‌ شویم که ام وی ام X33 Cross دارای یک گیربکس ۹ سرعتی CVT بوده که تعویض دنده را بسیار نرم می‌ توانید در این خودرو انجام دهید.

مشخصات + معرفی خودروی چری آریزو ۵:

در لیست بهترین خودروهای چینی تا ۱ میلیارد تومان باید به چری آریزو ۵ اشاره شود. با وجود اینکه کراس اورها امروزه در بازار می‌ توانند محبوبیت بالایی داشته باشند ولی همچنان عده‌ ای از افراد ترجیح می‌ دهند به سراغ خرید خودروهای سدان بروند. اگر قصد خرید یکی از بهترین‌ خودروهای چینی تا یک میلیارد تومان را دارید، توصیه ما به شما بررسی چری آریزو ۵ است. برای نخستین بار در سال ۱۳۹۵ خودروی آریزو ۵ روانه بازار کشور ایران شد. از آن زمان تا به امروز می‌ توانیم بروزرسانی‌ های متفاوت و مداومی برای این خودرو مشاهده کنیم که توسط مدیران خودرو ارائه می‌ شوند.

چری آریزو ۵

چری آریزو ۵ به عنوان یکی از بهترین ماشین‌ های چینی قادر به رقابت با سایر محصولات برندهای چینی است. از جمله ویژگی‌ های بارز چری آریزو ۵ می‌ توان به طراحی جذاب و چشم نواز آن اشاره نمود. برای این خودروی اقتصادی انواع ویژگی‌ ها در نظر گرفته شده تا بدون هیچ دغدغه بتوانید آن را خریداری کنید. از دیگر ویژگی هایی که سبب موفقیت فروش چری آریزو ۵ شده‌ اند، می‌ توان به خدمات پس از فروش گسترده و بهره‌ مندی از آپشن‌ های متعدد آن اشاره کرد. این خودرو دارای مشخصات فنی قابل قبول بوده که می‌ تواند از جمله اتومبیل‌ های با ارزش خرید بالا به شمار رود. مشخصات فنی قابل قبول و قیمت اقتصادی خودروی چری آریزو ۵ سبب شده اند یکی از بهترین انتخاب‌ ها برای افرادی باشد به قصد خرید ماشین تا یک میلیارد تومان را دارند.

خرید لوازم یدکی چری اریزو ۵: https://acoyadak.com/brand/5-%DA%86%D8%B1%DB%8C

مشخصات و معرفی خودروی دانگ فنگ H30 کراس:

در بررسی لیست بهترین خودروهای چینی تا ۱ ميليارد تومان به یک خودروی جذاب و قیمت قابل قبول برخورد می‌ کنیم. همزمان با داغ شدن بازار خرید و فروش ماشین‌ های چینی از همان ابتدای کار این خودرو توانست نام خود را بر سر زبان‌ ها بیندازد. بررسی ویژگی‌ ها و مزایای خرید دانگ فنگ H30 کراس نشان می‌ دهد که این خودرو دارای شبکه خدماتی گسترده ایران خودرو بوده و همچنین به واسطه شباهت زیادی که به ۲۰۶ دارد، قطعات یدکی موتوری آن را به راحتی می‌ توان پیدا نمود. هاچ بک ساده ارائه شده توسط این برند چینی نسبت به ۲۰۶ مقداری کشیده شده است. با بررسی طراحی کابین داخلی دانگ فنگ H30 کراس متوجه می‌ شویم که خطوط هماهنگ آن جذابیت کابین داخل را افزایش می‌ دهند. متریالی که برای کابین داخلی این خودرو انتخاب شده‌ اند نیز در سطح مطمئن قرار می‌ گیرند. دانگ فنگ H30 کراس را می‌ توان از جمله خودروهایی عنوان کرد که نه دارای طراحی خیلی عالی و نه زشت است. المان‌ های ظاهری اسپرت گونه دانگ فنگ H30 کراس به جذابیت‌ های آن می‌ توانند بیفزایند.

اچ سی کراس

از جمله مشخصات فنی دانگ فنگ H30 کراس می توان به بهره‌ مندی از پیشرانه نام آشنای TU5 اشاره نمود. این نوع پیشرانه را بر روی خودروهای شرکت ایران خودرو نیز مشاهده می‌ کنیم. یک انجین ۴ سیلندر بر روی دانگ فنگ H30 کراس قرار دارد. حداکثر قدرت ۱۰۵ اسب بخار و همچنین گشتاور ۱۴۲ نیوتن متری نشان می‌ دهد که این خودرو از نظر مشخصات فنی در سطح نرمال قرار گرفته است. یک جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک نیز بر روی این خودرو مشاهده می‌ کنیم که سیستم انتقال قدرت آن به شمار می‌ رود. از جمله نقاط ضعف دانگ فنگ H30 کراس می‌ توان به کند شدن حرکت در مسیرهای کوهستانی اشاره نمود. هنگامی که در سربالایی قصد رانندگی دارید، رفتار آرام گیربکس این خودرو می‌ تواند مقداری تاخیر به همراه بیاورد.

خرید لوازم یدکی اچ سی کراس

خودروی هایما اس ۷ مدل ۹۵ به پایین:

شاید تعجب کنید که چرا ما خودروی هایما اس ۷ را در لیست بهترین خودروهای چینی تا یک میلیارد تومان قرار داده‌ ایم. با وجود اینکه قیمت هایما S7 به مراتب بیشتر از بازه مورد نظر است ولی خودروهای کارکرده تا قبل از سال ۹۵ می‌ توانند در این لیست قرار گیرند. خودروی هایما اس ۷ به واسطه طراحی جذاب و مشخصات فنی مناسبی که دارد، می‌ تواند برای هر فردی انتخابی عالی به شمار رود. از جمله ویژگی‌ های هایما اس ۷ می‌ توان به عملکرد فنی عالی در قسمت موتوری آن اشاره نمود. این خودرو به گونه‌ ای طراحی شده که سبب افزایش دید و تسلط راننده می‌ شود.

هایما اس 7

فضای عالی که در صندوق عقب این خودرو در اختیار شما قرار می‌ گیرد نیز می‌ تواند یکی دیگر از ویژگی‌ های بارز آن باشد. این شاسی بلند جمع و جور دارای مشخصات بارز دیگری نیز است. کیفیت قطعات قرار گرفته شده بر روی این خودرو نیز مناسب بوده و با اطمینان بالا می‌ توانید آن را خریداری کنید. یک پیشرانه ۴ سیلندر بر روی هایما اس ۷ قرار دارد. قدرت موتور این خودرو ۱۷۰ اسب بخار و گشتاور آن ۲۳۰ نیوتن متر است. یک گیربکس ۶ سرعته نیز می‌ توان بر روی خودروی هایما اس ۷ مشاهده نمود. یادآور می‌ شویم که هایما اس ۷ از نظر امکانات ایمنی و رفاهی در سطح نرمال قرار دارد. با مقایسه این خودرو و اتومبیل‌ های همرده از نظر قیمتی می‌ توان متوجه ارزش بالای خرید هایما اس ۷ شد.

بهترین قیمت خرید لوازم یدکی هایما در مشهد

سخن پایانی

این روزها که خرید و فروش خودروهای چینی رواج یافته است، انتخاب بهترین خودرو با یک میلیارد تومان می‌ تواند دشوار باشد. خودروهای چینی با طراحی جذاب روانه بازار کشور ما می‌ شوند. علاوه بر این نسبت به قیمت خودروهای چینی، طراحی آن ها به شکل بی‌ نظیری صورت می‌ گیرد. مشخصات فنی این خودروها را که مرور می‌ کنیم به عملکرد عالی آن ها برخورد خواهیم نمود. اگر به دنبال خرید بهترین خودروهای چینی تا یک میلیارد تومان هستید، توصیه ما به شما بررسی گزینه‌ های معرفی شده است.

برای دریافت بهتر لیست قیمت خودروهای چینی تا یک میلیارد تومان به سایت باما مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست عناوین

موضوعات

به فروشگاه آکویدک وارد شوید

قطعات یدکی