آکویدک
پشتیبانی 09152020362

بهترین خودروی چینی بین ۱ تا ۱.۵ میلیارد تومان کدام است؟ با ۱.۵ میلیارد تومان کدام خودروی چینی را بخریم؟ اگر شما نیز بودجه‌ ای بین ۱ تا ۱.۵ میلیارد تومان در اختیار دارید و قصد دارید بهترین خودروی چینی را خریداری کنید،

احتمالا با یک چالش شیرین مواجه می‌ شوید. با توجه به اینکه خودروهای چینی دارای کیفیت بالا و قیمت قابل قبول هستند، در بازار کشور ما استقبال مناسبی از آن ها شده است. اینکه بتوانید در این بازه قیمتی بهترین خودروی چینی را خریداری کنید به احتمال فراوان برای شما چالش برانگیز باشد.

پس از آنکه در سال ۱۴۰۲ واردات خودروهای خارجی آغاز گردید، بسیاری از افراد تصور می‌ کردند که قیمت خودرو در کشور ما به شدت کاهش می‌ یابد. با این حال آنگونه که باید و شاید واردات خودروهای خارجی نتوانسته نیاز بازار را تامین کند.

هرچند به صورت محدود ورود ماشین‌ های خارجی در بازار کشور ما آغاز شده است ولی این خودروهای چینی هستند که همچنان توانسته‌ اند بازار را در دست گیرند. ما در این مطلب تلاش کرده‌ ایم به معرفی بهترین خودروهای چینی بین ۱ تا ۱.۵ میلیارد تومان بپردازیم.

لیست بهترین خودروهای چینی بین ۱ تا ۱.۵ میلیارد تومان

خرید بهترین خودرو بین ۱ تا ۱.۵ میلیارد تومان می‌ تواند جذاب باشد. با توجه به اینکه گزینه‌ های زیادی از نظر قیمتی در این بازه قرار می‌ گیرند، یک دردسر شیرین پیش روی خریداران قرار گرفته است. حجم نسبتا مناسب خودروهای چینی در این بازه قیمتی سبب شده که برای انتخاب گزینه ای مناسب چند فاکتور مهم را در نظر بگیرید.

علاوه بر قیمت خودرو باید کیفیت ساخت و همچنین خدمات پس از فروش را به عنوان فاکتورهای مهم در نظر گرفت. یکی از مهم‌ ترین مواردی که خریداران خودروهای چینی باید در انتخاب گزینه مورد نظر خود آن را مد نظر داشته باشند، دسترسی به قطعات مورد نیاز و لوازم یدکی آن ها است.

در خرید بهترین خودروی چینی بین ۱ تا ۱.۵ میلیارد تومان به سراغ گزینه‌ ای بروید که به راحتی لوازم یدکی آن در بازار عرضه می‌ شوند. فروشگاه اینترنتی آکو یدک، مرکز فروش لوازم یدکی خودروهای چینی تلاش کرده است انواع قطعات مورد نیاز را برای برندهای مختلف با قیمت عالی عرضه کند. ما گزینه‌ های زیر را به عنوان بهترین خودروهای چینی تا ۱.۵ میلیارد تومان انتخاب کرده‌ ایم

خودروی هایما اس ۷

اگر قصد خرید یکی از بهترین خودروهای چینی بین ۱ تا ۱.۵ میلیارد تومان را دارید و به دنبال انتخاب کامل‌ ترین گزینه هستید، توصیه ما به شما بررسی هایما اس ۷ است. یک خودرو که در سال ۱۳۹۴ برای نخستین بار روانه بازار کشور ایران گردید.

شاید برخی از قابلیت‌ ها مانند نبود گزینه‌ هایی نظیر سیستم چهار چرخ متحرک و همچنین با داشتن شاسی یکپارچه برای شما آزار دهنده باشد، ولی ابهت بیشتر را می‌ توان در کنار امنیت بالاتر به عنوان فاکتورهای این خودرو در نظر گرفت.

خودروی هایما اس ۷ فضای قابل قبولی در بخش کابین دارد. این خودرو با پیشرانه دو لیتری و با بهره‌ مندی از آپشن‌ های متعدد، خیلی زود توانست در بازار کشور ایران جا باز کند. پس از آنکه خودروی هایما اس ۷ از نظر شتاب چندان نتوانست به رضایت کاربران و علاقه مندان به خودروهای چینی را به دست آورد، ایران خودرو تصمیم گرفت که یک مدل توربو را با گیربکس به مراتب قوی‌ تر و با آپشن‌ های جدیدتر در اختیار خریداران بگذارد.

از جمله مشخصات ظاهری هایما اس ۷ می‌ توان به طراحی شکیل و زیبای داخل آن اشاره نمود. این خودرو با توجه به شکل ساختی که دارد، شباهت زیادی به خودروهای شاسی بلند داشته و با ظاهری مردانه و قوی می‌ توان آن را مشاهده نمود.
از جمله مشخصات فنی هایما اس ۷ به عنوان یکی از بهترین خودروهای چینی بین ۱ تا ۱.۵ میلیارد تومان می‌ توان به پیشرانه ۴ سیلندر و بهره‌ مندی از ۱۶ سوپاپ اشاره نمود. این خودرو در بهترین حالت دارای قدرت ۱۴۸ اسب بخار است. علاوه بر این حداکثر گشتاور این اتومبیل ۱۸۰ نیوتن متر بوده که برای به نسبت برای این خودرو با جثه سنگین قابل قبول نخواهند بود. یک جعبه دنده ۵ سرعته خودکار بر روی هایما اس ۷ قرار دارد.

از جمله امکانات و آپشن‌ های هایما اس ۷ می‌ توان به بهره‌ مندی از کیسه هوا در ۴ قسمت، نمایشگر ۷ اینچی لمسی، سیستم ترمز و پایداری، سیستم کنترل کشش، سیستم ترمز کمکی و همچنین دوربین دنده عقب اشاره نمود.
رقبای این خودرو در بازار کشور ما جک اس ۵ دنده‌ ای و همچنین چری تیگو ۵ هستند. امکان خرید لوازم یدکی هایما اس ۷ را در فروشگاه‌ های سطح شهر و فروشگاه‌ های اینترنتی داریم. برای دریافت قیمت و مشاوره لوازم یدکی هایما اس ۷ به آکویدک مراجعه کنید.

خودروی چری آریزو ۵ اسپرت

بررسی لیست بهترین خودروهای چینی بین ۱ تا ۱.۵ میلیارد تومان نشان می‌ دهد که چری آریزو ۵ اسپرت سزاوارانه در این لیست قرار گرفته است. نسخه توربو از آریزو ۵ در سال ۱۳۹۶ و توسط شرکت مدیران خودرو معرفی گردید. ۴ سال بعد این شرکت تصمیم گرفت که با تغییراتی، خودروی آریزو ۵ توربو را در اختیار خریداران بگذارد.

با این حال در اوایل سال ۱۴۰۲ این خودرو با یک مدل اسپرت در اختیار خریداران قرار گرفت. این خودرو با طراحی ظاهری قابل قبول و کیفیت مناسب می‌ تواند انتخابی ایده‌ آل در این بازه قیمتی باشد. برند چری سدان‌ های خود را با نام آریزو در اختیار خریداران می‌ گذارد.

این برند تلاش کرده که محصولاتی با آپشن‌ های قابل قبول و قیمت مناسب روانه بازار کشورهای مختلف کند. برخلاف ظاهر خارجی این خودرو در بخش کابین می‌ توانیم تغییرات زیادی نسبت به نسخه توربوی آن مشاهده نماییم.

با وجود اینکه طراحی کلی کابین شباهت زیادی به نسخه توربوی معمولی دارد ولی این سدان اسپرت در فضای داخلی با دکمه‌ های کنترلی و دسته دنده زیبا، نگاه هر خریداری را به خود جلب خواهد کرد. خودروی چری آریزو ۵ اسپرت دارای ظاهر عضلانی است.این خودرو از نظر مشخصات فنی نیز حرف‌ های زیادی برای گفتن دارد.

پیشرانه آریزو ۵ اسپرت یک موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژ بوده که تاکنون آن را بر روی تعداد زیادی از محصولات ام وی ام و فونیکس مشاهده کرده‌ ایم. ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور و حداکثر ۱۴۷ اسب بخار قدرت را می‌ توان از جمله ویژگی‌ های این خودرو نام برد. چری آریزو ۵ اسپرت با موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ و با یک جعبه دنده ۹ سرعته در اختیار شما قرار می‌ گیرد.

حداکثر سرعت این خودرو ۱۸۵ کیلومتر در ساعت است.از جمله امکانات و تجهیزات آریزو ۵ اسپرت به عنوان یکی از بهترین خودروهای چینی بین ۱ تا ۱.۵ میلیارد تومان می‌ توان به بهره‌ مندی از ۶ کیسه هوا، صندلی برقی راننده، سیستم چند رسانه‌ ای با نمایشگر و همچنین سانروف اشاره نمود.

این خودرو دارای سنسور پارک عقب، سیستم کنترل پایداری و گرمکن‌ های صندلی جلو بوده که با سیستم استارت و ورود بدون کلید جذابیت بسیار بالایی برای خریداران دارد. خوشبختانه امکان خرید بهترین لوازم یدکی آریزو ۵ را در فروشگاه‌ های مختلف دارید

چری آریزو ۶

در لیست بهترین خودروهای چینی بین ۱ تا ۱.۵ میلیارد تومان، چند محصول از چری را مشاهده می‌ کنیم. یکی دیگر از گزینه‌ های موجود در لیست ما خودروی چری آریزو ۶ است. این خودرو که با نام چری آریزو GX نیز آن را می‌ شناسیم یکی از گران ترین سدان‌ های چینی بوده که با تکنولوژی بسیار بالاتر و چهره متفاوت نسبت به سایر محصولات ارائه شده توسط این برند در اختیار خریداران قرار می‌ گیرد.
اگر در لیست بهترین ماشین‌ های چینی تا ۱.۵ میلیارد تومان به دنبال خرید یک سدان لوکس هستید، توصیه می‌ کنیم به بررسی این محصول بپردازید. از نظر پیشرانه این خودرو شبیه تیگو ۷ است. بکارگیری خطوط تیز در قسمت جلویی این خودرو سبب شده است که تاثیر بصری حیرت انگیزی را بر روی آن مشاهده نماییم.
علاوه بر این جلو پنجره مشبک و استفاده از چراغ عقب ال ای دی ماتریکس تایپ، ظاهر این خودرو را جذاب‌ تر از سایر رقبا می‌ کند. رینگ الماسی ۱۷ اینچی و تراش خورده را نیز بر روی این خودرو مشاهده می‌ کنیم که ژن اسپرت جذاب را به آن هدیه داده است.

از جمله مشخصات فنی چری آریزو ۶ می‌ توان به بهره‌ مندی از موتور ۱.۵ لیتری توربو اشاره نمود. این خودرو با حداکثر قدرت ۱۴۷ اسب بخار و با گشتاور ۲۱۰ نیوتن متری عملکردی عالی دارد.

یادآور می‌ شویم که چری تلاش کرده برای ساخت این خودرو به سراغ فناوری‌ های نوین برود. به همین علت شتاب خودرو تا ۳۵ درصد افزایش یافته و مصرف آن با کاهش شدید مواجه است. در حین رانندگی به هیچ عنوان نگران مصرف سوخت این خودرو نخواهید بود.

از نظر ایمنی نیز بد نیست بدانید که یک سیستم آلمانی بر روی چری آریزو ۶ قرار دارد. بدنه مقاوم با استحکام عالی را می‌ توان از دیگر ویژگی‌ های ایمنی این خودرو نام برد.

آپشن‌ های این خودرو نیز متعدد هستند. یک پنل ۷ اینچی بر روی این خودرو قرار گرفته که در سه تم متفاوت با تکنولوژی‌ های منحصر به فرد امکان دسترسی به آن را خواهید داشت. به راحتی می‌ توانید صفحه نمایش گوشی خود را به نمایشگر این خودرو انتقال دهید.

قیمت قطعات یدکی چری آریزو ۶ نیز با وجود کیفیت بسیار بالای این خودرو مناسب است. امکان خرید اینترنتی لوازم یدکی چری آریزو ۶ را از فروشگاه اینترنتی آکو یدک دارید.

خودروی چانگان CS35

در لیست بهترین خودروهای چینی بین ۱ تا ۱.۵ میلیارد تومان، نام چانگان CS35 را می‌ توان مشاهده کرد. پس از آنکه این خودرو توانست در کشور چین فروش فوق العاده‌ای داشته باشد، مسئولین سایپا در کشور ما تصمیم گرفتند که یک قرارداد با این شرکت منعقد کنند.

یک کراس اور کامپکت که توانسته است به لطف طراحی مناسب و مشخصات فنی قابل قبول فروش مطلوبی در بازار ایران داشته باشد. خودروی چانگان سی اس ۳۵ از جمله بهترین خودروهای چینی در بازار کشور بوده که توانسته با مصرف سوخت مناسب فضای کافی در داخل کابین و طراحی قابل قبول بدنه نگاه خریداران را به خود جلب کند.

این خودروی جمع و جور شهری به هیچ عنوان شما را ناامید نخواهد کرد. چانگان تلاش کرده برای طراحی داخل کابین این خودرو به سراغ شاخصه‌ های فانتزی و استفاده از المان‌ های قدرتی برود. بدون تردید این کار از چانگان سبب می‌ شود که تمام سلایق رضایت خود را از طراحی این خودرو اعلام کنند.

جالب است بدانید که طراحی داخلی این خودرو از محصولات فورد الهام گرفته و ظاهری جذاب را پیش روی راننده قرار می‌ دهد. شاید بهتر بوده که چانگان به سراغ چرخ‌ های بزرگتر می‌ رفت. با این حال فرم عضلانی سپرهای اسپرت و گلگیرها نیز ظاهر این خودرو را جذاب‌ تر می‌ کنند.

از جمله مشخصات فنی خودروی چانگان CS35می‌ توان به بهره‌ مندی از موتور ۱.۶ لیتری اشاره نمود. یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ بر روی این خودرو قرار دارد .در بهترین حالت این خودرو می‌ تواند ۱۱۳ اسب بخار قدرت داشته باشد. حداکثر گشتاور موتور این خودرو ۱۶۰ نیوتن متر است.

شاید در نگاه اول تصور کنید این اعداد جالب نباشند. با این حال هنگام با بررسی وزن نسبتا سبک این خودرو متوجه می‌ شوید که در مقایسه با رقبا عملکردی حتی بهتر دارد. از جمله آپشن‌ های این خودرو و امکانات آن می‌ توان به بهره‌ مندی از کروز کنترل، سانروف، فرمان برقی، مجهز به کلیدهای کنترلی، سنسور دنده عقب، سنسور نور و شیشه‌ های برقی اشاره کرده.

این اتومبیل با جعبه دنده ۴ سرعته خودکار و با آپشن‌ های ایمنی عالی مانند کیسه‌ های هوای جانبی گزینه ای مناسب در بازه قیمتی مورد نظر است. امکان دسترسی به لوازم یدکی چانگان CS35 را به راحتی دارید. یادآور می‌ شویم که در خرید قطعات یدکی چانگان CS35باید به سراغ لوازم اصل و یا وارداتی درجه یک بروید.

خودروی فونیکس آریزو ۶ پرو

آریزو ۶ پرو را ما یکی از گزینه‌ های می‌ دانیم که لایق حضور در لیست بهترین خودروهای چینی بین ۱ تا ۱.۵ میلیارد تومان است. یکی از جدیدترین گزینه‌ های موجود در لیست ما که عملکردی قابل قبول در بازه قیمتی خود دارد.

برند فونیکس تلاش کرده با توجه به رابطه خود با مدیران خودرو محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب در بازار کشور ایران عرضه کند. در خصوص شکل ظاهری این خودرو بد نیست بدانید که این محصول یک نمونه بهبود یافته از آریزو ۶ بوده و با توجه به ظاهر جذابی که دارد توانسته دوستداران خودروهای اسپرت را به سمت محصولات سدان هدایت کند.

طراحی زیبا و خصلت‌ های اسپرت این خودرو سبب شده‌ اند که بسیاری از افراد با سلیقه‌ های مختلف به سراغ خرید آن بروند.در نمای جلویی این خودرو می‌ توانیم تغییرات جلو پنجره را نسبت به نسل قبلی مشاهده نماییم.

چراغ‌ های دیلایت افقی نیز ظاهری جذاب به این خودرو داده‌ اند. یک خودرو با کابین جذاب و مجهز به فرمان جدید دی کات و با کنسول باز طراحی شده که از نظر کیفیت و ظاهر کابین نیز انتخابی عالی برای هر فرد است.

در قسمت کابین این خودرو مانیتور بزرگ ۱۰.۲۵ اینچی را می‌ توان مشاهده نمود.
از جمله مشخصات فنی این خودرو می‌ توان به موتور ۱.۵ لیتری با ۸ سیلندر اشاره نمود. این خودرو با قدرت ۱۴۷ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر دارای حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت است. یک جعبه دنده ۹ سرعته بر روی این خودرو قرار دارد.
بررسی آپشن‌ ها و ویژگی‌ های خودروی آریزو ۶ پرو نشان می‌ دهد که محصولی عالی مجهز به امکانات قابل قبول در اختیار خریدار قرار گرفته است. از جمله آپشن‌ های فونیکس آریزو ۶ می‌ توان به بهره‌ مندی از کروز کنترل، کنترل کشش، کنترل پایداری و مجهز شدن به انواع سنسورها اشاره نمود.

این خودرو با یک مانیتور ۱۰.۵ اینچی و با دوربین‌ های عقب، جانبی و دوربین ۳۶۰ درجه در کنار ایربگ‌ های متعدد امکانات قابل قبولی دارد. قیمت لوازم یدکی فونیکس آریزو ۶ پرو و لوازم یدکی وارداتی این خودرو بسیار مناسب است.

خودروی چری تیگو ۵

همانگونه که عنوان کردیم در لیست بهترین خودروهای چینی بین ۱ تا ۱.۵ میلیارد تومان چند محصول ارز چری می‌ توانیم مشاهده نماییم. خودرویی با کیفیت عالی و ظاهر جذاب برای خریداران که از طراحی قابل قبول نمای بیرونی و کابین داخلی بهره می‌ برد.

این خودرو نخستین خودروی برند چری به شمار می‌ رود که در سال ۱۳۹۴ روانه بازار کشور ایران گردید. با این حال تغییراتی بر روی فیس لیفت ظاهری آن در سال ۱۳۹۵ ایفا شد. چند آپشن نیز در سال ۱۳۹۷ به این خودرو اضافه گردید. تیگو ۵ را می‌ توان یک کراس اوور با طراحی عالی و مناسب برای سفرهای جاده‌ ای عنوان کرد.

هنگام وارد شدن به این خودرو با یک کابین نسبتا زیبا و جادار روبرو خواهیم شد. نمایشگر ۱۰ اینچی بر روی این خودرو قرار گرفته که در کنار آپشن های مدرن و امروزی می‌ توانند برای رانندگان جذاب باشند.

مقداری هیجان را چری برای داخل کابین این خودرو چاشنی کار قرار داده است. پس از تغییرات اعمال شده بر روی این خودرو یک اتومبیل با ظاهر جذاب‌ تر پیش روی خریداران قرار گرفته و می‌ تواند نسبت به خودروهای هم رده یک پله از نظر زیبایی جلوتر باشد.

از جمله مشخصات فنی این خودرو می‌ توان به پیشرانه ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ و ۲ لیتری اشاره کرد. این خودرو می‌ تواند ۱۸۲ نیوتن متر گشتاور و حداکثر ۱۳۹ بخار قدرت ایجاد نماید. یک جعبه دنده ۷ دنده در حالت دستی بر روی این خودرو قرار دارد.
از جمله امکانات رفاهی و آپشن های این خودرو می‌ توان به بهره‌ مندی از انواع کیسه هوا در ۴ بخش، سیستم‌ های ترمز و پایداری، آینه‌ های جانبی برقی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سانروف برقی، نمایشگر ۱۰ اینچی، مجهز به رهیاب ماهواره‌ ای، نشانگر فشار و دمای باد لاستیک اشاره کرد. دسترسی به لوازم یدکی تیگو ۵ در کشور ما نیز نسبتا راحت است

لیفان ۸۲۰

اگر در لیست بهترین خودروهای چینی بین ۱ تا ۱.۵ میلیارد تومان به دنبال انتخاب گزینه‌ ای ارزان و امکانات قابل قبول هستید، توصیه ما به شما بررسی لیفان ۸۲۰ است. یک خودرو با طراحی مناسب و با آپشن‌ های رفاهی قابل قبول که عملکردی مناسب دارد.

قیمت مناسب این خودرو و امکان دسترسی به لوازم یدکی لیفان ۸۲۰ سبب شده است که بسیاری از افراد در این بازه قیمتی ترجیح دهند که به سراغ انتخاب آن بروند. از جمله مشخصات این خودرو می‌ توان به طراحی جذاب آن الهام گرفته از محصولات فورد و بی‌ ام‌ و اشاره نمود. خودرو با الگوهای مختلف و با هنرمندی تمام که از هر زاویه قیافه‌ ای عالی دارد.

این خودرو با پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری از نظر مشخصات فنی نیز حرف‌ های زیادی برای گفتن خواهد داشت. از جمله مشخصات فنی دیگر این خودرو می‌ توان به بهره‌ مندی از قدرت ۱۵۸ اسب بخار و گشتاور ۲۲۱ نیوتن متر اشاره نمود. یک جعبه دنده ۶ دنده اتومات بر روی لیفان ۸۲۰ قرار گرفته است.

آپشن های این خودرو نیز با وجود قیمت مناسبی که دارد قابل قبول هستند. کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل کشش و کنترل پایداری را می‌ توان از جمله ویژگی‌ های این خودرو نام برد.

از جمله آپشن ها و امکانات رفاهی کابین لیفان ۸۲۰ نیز می‌ توان به امکان ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ ای، سیستم تهویه اتومات، ایزوفیکس صندلی و همچنین سانروف اشاره نمود.

پیشنهاد خواندنی : ” لوازم یدکی لیفان ۸۲۰

خودروی جک اس ۵

افرادی که به دنبال خرید بهترین خودروی چینی تا ۱.۵ میلیارد تومان هستند، می‌ توانند جک اس ۵ را نیز در لیست خود قرار دهند. یک خودرو که در اواسط سال ۱۴۰۰ مدل جدیدی از آن توسط کرمان موتور به بازار کشور ما عرضه گردید.

در واقع می‌ توان گفت که محصول موجود در بازار کشور ما همان فیس لیفت جک اس ۵ سال ۲۰۱۵ چینی را دارد که با ظاهر جدید در اختیار خریدار قرار می‌ گیرد. یک کراس اور تک دیفرانسیل با ۴ سیلندر و با حداکثر توان ۱۷۱ اسب بخار که عملکردی قابل قبول خواهد داشت.

بر روی این خودرو یک جعبه دنده ۶ سرعته را می توانیم مشاهده نماییم. یک گیربکس ۶ دنده اتومات دو کلاچه برای این خودرو انتخاب شده است. موتور ۱.۵ لیتری با گشتاور ۲۵۱ نیوتن متر که می‌ تواند سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت را داشته باشد.

از جمله امکانات ظاهری این خودرو می‌ توان به شاسی بلند جمع و جور و یکپارچه اشاره کرد. این خودرو با امکاناتی مانند کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی و کنترل سرعت در سرازیری روانه بازار می‌ شود. مجهز شدن به انواع سنسورها مانند سنسور جلو، سنسور عقب، سنسور باران و سنسور فشار باد تایر نیز نشان می‌ دهد که به امکانات قابل قبولی دسترسی دارید.

این خودرو با ویژگی‌ های ایمنی قابل قبول مانند ۴ ایربگ روانه بازار شده است. از جمله امکانات رفاهی کابین می‌ توان به امکان تنظیم صندلی راننده در ۶ حالت برقی، امکان تنظیم صندلی سرنشین جلو در ۴ حالت دستی، استارت دکمه‌ ای، ورود بدون کلید و ایزوفیکس صندلی اشاره کرد.
قیمت قطعات یدکی جک اس ۵ نیز بسیار مناسب است. برای خرید لوازم یدکی جک اس ۵ سعی کنید به سراغ قطعات اصلی بروید.

سخن پایانی

انتخاب و خرید بهترین خودروی چینی تا ۱.۵ میلیارد تومان ممکن است چالش‌ های زیادی پیش روی شما قرار دهد. تنوع بالای خودروهای چینی در این بازه قیمتی سبب شده است که برای انتخاب گزینه خود به بررسی محصولات موجود در بازار به دقت بپردازید. اگر به دنبال دریافت قیمت لوازم یدکی خودروهای چینی و خرید قطعات یدکی خودروهای چینی هستید، می‌ توانید از خدمات ارائه شده در فروشگاه اینترنتی آکو یدک بهره ببرید.

به فروشگاه آکویدک وارد شوید

قطعات یدکی